تقدیم به صبای خودم
تقدیم به صبای خودم
خدایا مواظب گل همیشه بهارم صبا باش


میخوام ببینمش.....................

دلم خوش بود میرم تهران میبینمش اما حالا که کنسرت افتاده اراک موندم چکار کنم؟

معلوم نیست دیگه چه فرصتی برام پیش بیاد که برم تهران؟

اونم خو لااقل عکسشو نمیده ببینم

واقعا یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که صبارو ببینم

بابا بخدا من هر کی رو دیدم یا خود دوستشو دیده یا حداقل عکسشو دیده

بدجوری مونندم تو خماری

هرچی هم بش میگم خو قبول نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برامم مهم نیست که خوشگله یا خوشگل نیست چون من اونو برا قیافش نمیخوام برا خودش میخوامش

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فقط یه کاری کن ببینمش

همینو ازت میخوام

از اون موقع باش آشنا شدم دوتا آرزو داشتم::::::::

یکی ایکه صداشو بشنوم یکی اینکه قیافشو ببینم

خدارو شکر صداشو شنیدم حالا مونده خودشو ببینم هر کاری هم باشه میکنم تا ببینمش

من فقط میخوام بدونم که گناهم چیه آخه که نمیتونم ببینمش؟؟؟؟؟

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خودت میخوام درستش کنی

این وبلاگم ساختم که فقط خودمو توش خالی کنم که چند ساله دیگه برام خاطره باشن البته خاطره ی خوب

 

 

به چه جرمی حکم صبر برایم صادر شد؟؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,

|
 


سلام..........................

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

عاشق

 

فروردين 1391
اسفند 1390

 

ازدواج
دلیل عشق
وقتی کسی رو دوست داری
منو ببخش
جدایی...
اگه یه روز
بدون شرح
شاید گناهم همین یکی باشد و بس
دل نوشته.......صدای گریه
میمیرم براش
عشق............مرگ
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
45 روز گذشت.............
میخوام ببینمش.....................
صداش............................
فقط به خاطر نفسم
یعنی میشه ما دوتا به هم برسیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دل نوشته................

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته.............. و آدرس saba.eshgham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلتنگی هایم برای تو
کامل ترین مرجع جک و اس ام اس
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 8371
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در صبادانلود

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->